ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-22
Προγραμματισμός σε scratch
Η επιστήμη των υπολογιστών και της πληροφορικής δεν αναφέρεται μόνο στη συλλογή πληροφοριών, την επικοινωνία ή την ψυχαγωγία αλλά αποτελεί και ένα περιβάλλον για δημιουργία, ανακάλυψη και επίλυση προβλημάτων. Στο Όμιλο οι μαθητές/τριες ανακάλυψαν πως η εφαρμογή των αρχών του προγραμματισμού αναπτύσσει και ενισχύει την υπολογιστική σκέψη και συντελεί στην υλοποίηση λύσεων των προβλημάτων κάθε ανθρώπινης δραστηριότητας. Έμαθαν κατάλληλες πρακτικές για να απευθύνουν στον υπολογιστή τις κατάλληλες οδηγίες της επίλυσης ενός προβλήματος (αλγόριθμος) ώστε να τις εκτελέσει και να παράξει το αποτέλεσμα.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε ένα ελεύθερο εκπαιδευτικό λογισμικό που λέγεται «Scratch», που έχει αναπτυχθεί για μαθητές/φοιτητές, διαθέσιμο και μέσω διαδικτύου. Η σχεδίαση και υλοποίηση προγραμμάτων περιλάμβανε απλά μαθηματικά προβλήματα, σχέδια/σχήματα, ιστορίες, παιχνίδια, κουίζ, κινούμενα σχέδια κλπ.
ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : Θώδη Βασιλική Πληροφορικής,
Παπαποστόλου Βασιλική Γερμανικών.
Εργασίες μαθητών/τριών του ομίλου: