Εισαγωγή Ιστοεξερεύνησης: Πώς θα διαχειριστούμε τον υγρότοπο της περιοχής μας; | |||||
Εργασία | Διαδικασία | Αξιολόγηση | Συμπέρασμα | Σελίδα εκπαιδευτικού |
Πίνακας Αξιολόγησης
Κριτήρια | Πολύ καλή 4 |
Καλή 3 |
Μέτρια 2 |
Υποτυπώδης 1 |
Στόχοι |
Οι στόχοι της παρουσίασης είναι ξεκάθαροι |
Οι προδιαγραφές
|
Περιορισμένος
|
Αρκετοί
|
Περιεχόμενο |
Κάλυψη θέματος σε βάθος |
Σημαντικές
|
Σημαντικές πληροφορίες
|
Περιορισμένο περιεχόμενο ή αρκετά λάθη στην
|
Οργάνωση |
Καλά δομημένο υλικό και
|
Δομημένο υλικό αλλά
|
Λογική οργάνωση περιεχομένου στο μεγαλύτερο μέρος |
Δεν υπάρχει καθαρή ή λογική δομή παρά μόνο πολλά
|
Πολύ καλά |
Καλά |
Μέτρια |
Ανεπαρκώς |
|
Συνεργασία |
Τα μέλη της ομάδας
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν ικανοποιητικά
|
Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν αλλά δεν συνέβαλαν στον ίδιο βαθμό στο τελικό προϊόν |
Τα μέλη της ομάδας δυσκολεύτηκαν να συνεργαστούν |
Προσωπική συμμετοχή |
Μεγάλη συμμετοχή |
Ικανοποιητική |
Ελάχιστη συμμετοχή |
Σχεδόν καθόλου |